نمایشگاه تخصصی بین المللی صنعت وفناوری مواداولیه کالای خواب،تشک وصنایع وابسته

6الی 9مهر 1402

مرکز نمایشگاه استانبول

برای ثبت نام روی تصویر کلیک کنید

نمایشگاه تخصصی بین المللی صنعت و فناوری مواد اولیه کالای خواب،تشک وصنایع وابسته

6الی 9 مهر1402

مرکز نمایشگاه استانبول

برای ثبت نام روی تصویر کلیک کنید.

دومین نمایشگاه بزرگ لوازم خواب در جهان

دومین نمایشگاه بزرگ لوازم خواب در جهان و بزرگترین آن در اوراسیا در تاریخ  6 الی 9 مهر ماه 1402 مصادف با  28 سپتامبر الی 1 اکتبر 2023 در مرکز نمایشگاههای استانبول برگزار خواهد شد.

دوره قبل 22467 نفر از این نمایشگاه بازدید کردند که 5738 نفر آنها از 24 کشور نظیر ایران، عراق، قطر، اردن، عربستان، مصر، آلمان، انگلستان، هلند و … بودند.

در این نمایشگاه تولید کنندگان الیاف و پارچه، ماشین آلات، اکسسوری ها، مواد شیمیایی و بسته بندی، اسفنج ها، کاور و منسوجات خانگی، فنر، نمدها یا پارچه های غیربافتی، صنایع مرتبط و محصولات نهایی لوازم خواب حضور داشته و با خریداران ترکیه ایی و خارجی ارتباطات تجاری خود را برای فروش بیشتر افزایش می دهند.

نمایشگاههای خارجی، فرصتی برای ورود به بازارهای جدید و ایجاد اعتبار برای شرکت تولید کننده می باشد که می تواند ضمن فروش محصولات به داخل کشور، بستری برای ورود به بازارهای بین المللی باشد.

ترکیه با ظرفیت های تجاری زیاد، پل ارتباطی تولید کنندگان ایرانی با اقصی نقاط دنیا، سومین شریک تجاری در واردات و چهارمین در صادرات می باشد.

شرکت مبادلات نوین هزاره سوم با دارا بودن ارتباطات تجاری بیش از 24 ساله با بخش های تولیدی، تجاری، نهادها، سازمانها، اتحادیه ها و … کشور ترکیه، جهت افزایش راندمان حضور در نمایشگاه برای غرفه داران ایرانی، نشست های تجاری با این حوزه ها و ارگانها در نظر گرفته است.

بدینوسیله از شما دعوت می شود در جمع همکاران و رقبا برای به نمایش گذاشتن توانمندی های آن شرکت به مشتریان این صنعت در نمایشگاه مذکور، حضور به هم رسانید.